کد خبر: ۸۹۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
تعداد بازدید: ۲۴۵
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: ورودی تمامی طرح‌های ساحلی و گردشگری استان با توجه به تعطیلی‌های پایان هفته و قرمزبودن گیلان مسدود می شود.

ورودی تمام سواحل گیلان و طرح‌های گردشگری مسدود استبه گزارش خبرداغ ، سیامک حیدری اظهار کرد: تمامی طرح‌های ساحلی و گردشگری استان تعطیل می شود تا از تجمع مردم و گسترش کرونا جلوگیری شود.

وی افزود: گشت هایی نیز بر نقاط ساحلی نظارت می کنند تا از شناکردن در خارج از طرح ها جلوگیری کنند و در عین حال استقرار ناجیان غریق را نیز برنامه ریزی کردیم تا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی و پیشگیری از غرق شدگی حضور داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه ویروس کرونای دلتا خطرناک تر از نوع های قبل است و از هموطنان می خواهیم که به گیلان سفر نکنند تصریح کرد: با متخلفین در این خصوص برخورد می شود و افراد با ورود هرگونه خودرو به استان با جریمه یک میلیون تومانی مواجه خواهند شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی گیلان خاطرنشان کرد: برای تمامی تفرجگاهها، سواحل و نقاطی که به ساحل راه دارد در این تعطیلات محدودیت اعمال شده است.

وی با تبریک عید قربان به مردم توصیه کرد،حتما موضوعات مربوط به عید قربان و نذورات را از لحاظ انجام بهداشتی آن مد نظر داشته باشند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: