کد خبر: ۸۸۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۷
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان ۱۷ شهریور رشت گفت:با تلاش کادر درمانی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی ۱۷ شهریور رشت، کودک دو ساله مبتلا به کرونا، سلامتی خود را به دست آورد.

بهبودی کودک دو ساله مبتلا به کرونا در گیلانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان ۱۷ شهریور رشت گفت:با تلاش کادر درمانی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی ۱۷ شهریور رشت، کودک دو ساله مبتلا به کرونا، سلامتی خود را به دست آورد.

دکتر سعید سادات منصوری در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با همت پزشکان معالج و کادر پرستاری مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی ۱۷ شهریور، کودک دو ساله مبتلا به اختلالات زمینه‌ای، که با بیماری کووید-۱۹ به بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان ۱۷ شهریور رشت مراجعه کرده بود، سلامتی خود را به دست آورد.

وی تصریح کرد: این کودک دختر اهل بویین‌زهرا بود که از ۲۵ آبان‌ماه سال جاری با علایم بحرانی بیماری کرونا و درگیری بیش از ۸۰ درصدی ریه‌ها، در بخش‌های مراقبت‌های ویژه کودکان و داخلی یک بیمارستان بستری شده بود.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان ۱۷ شهریور رشت با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: این کودک پس از هفتاد روز درمان‌های فوق‌تخصصی پزشکی و مراقبت‌های پرستاری، بهبود یافت و از این مرکز درمانی ترخیص شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: