کد خبر: ۸۹۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
تعداد بازدید: ۳۱۵
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در ارتباط با فعالیت مراکز واکسیناسیون در تعطیلات ۶ روزه استان های تهران و البرز، توضیحاتی ارائه داد.

مراکز واکسیناسیون در تعطیلات یک هفته‌ای باز هستند؟کیانوش جهانپور، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وضعیت مراکز واکسیناسیون در تعطیلات ۶ روزه استان‌های تهران و البرز چگونه خواهد بود، گفت: اغلب این مراکز دایر خواهند بود.

به گزارش خبرداغ ، وی افزود: آن دسته از مراکز واکسیناسیون که به گروه‌های هدف پیامک زده اند، دایر و فعال خواهند بود.

به دنبال اعلام تعطیلی ۶ روزه در استان‌های تهران و البرز، افرادی که برای واکسن ثبت نام کرده و پیامک دریافت کرده اند، نگران تعطیلی مراکز واکسیناسیون هستند.

با توجه به توضیحات رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آن دسته از مراکز که پیامک ارسال کرده اند، دایر خواهند بود و هموطنان نباید نگران تعطیلی مراکز واکسیناسیون باشند.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: