کد خبر: ۸۹۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۲۷۹
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به واکسیناسیون گروه های هدف در سطح کشور، در نامه ای به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم استقرار نیروهای انتظامی در مراکز واکسیناسیون تجمعی استان تهران به منظور کنترل نظم، تاکید کرد.

نمکی: پلیس در مراکز واکسیناسیون مستقر شودبه گزارش خبرداغ و به نقل از وبدا، در نامه سعید نمکی به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری آمده است:‌ ضمن قدردانی از تلاش مستمر و گسترده جنابعالی و همکاران محترم نیروی انتظامی در سراسر کشور در جهت مشارکت و همکاری در مدیریت بیماری کرونا، با عنایت به اینکه در حال حاضر واکسیناسیون گروه های هدف به سرعت در حال انجام است، لذا خواهشمند است دستور فرمایید، به منطور کنترل نظم در مراکز واکسیناسیون تجمعی در سطح استان تهران، حداقل سه نفر از همکاران محترم آن نیرو در هر مرکز واکسیناسیون مستقر و همکاری لازم را در جهت برقراری نظم معمول نمایند. از دستور مساعدی که در این زمینه صادر می فرمایید، سپاسگزاری می شود.

به گزارش ایرنا، با تسریع روند واکسیناسیون در روزهای اخیر، در برخی مواقع حضور پر تعداد مردم در مراکز تزریق واکسن با بی نظمی های همراه شده است.

واکسیناسیون متولدین سال ۱۳۴۰ و قبل از طی روزهای اخیر آغاز شده، از همین رو روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته(یکشنبه) در جدیدترین اطلاعیه خود از این افراد خواست برای تزریق واکسن کرونا در سامانه سلامت ثبت‌نام کنند.

در این اطلاعیه آمده است:‌ متولدین سال ۱۳۴۰ و قبل از آن برای دریافت نوبت واکسیناسیون کووید ۱۹ در سامانه سلامت به نشانی SALAMAT.GOV..IR ثبت نام کرده و در پی دریافت پیامک برای دریافت واکسن به مراکز مندرج در پیامک نوبت، مراجعه کنند.

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در این اطلاعیه از هموطنان خواست تا از هر گونه مراجعه حضوری قبل از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.

تاکنون ۶ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۲۴۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۲۶۸ هزار و ۸۲۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۸ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۷۰ دُز رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: