کد خبر: ۸۹۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۴۲۸
شادی مختاری بازیگر جوان سینما و تلویزیون در نخستین تجربه بازیگری در نمایش خانگی با بازی در نقش صحرا به جمع بازیگران سریال «جزیره» ساخته سیروس مقدم رفت.

شادی مختاری در «جزیره» سیروس مقدمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، شادی مختاری از جمله بازیگران نوظهور و جدید سینما و تلویزیون ایران است که در سریال «جزیره»، نقش کاراکتر صحرا را بازی می‌کند.

تصویربرداری سریال در جزیره کیش به پایان رسید و گروه برای ادامه کار به تهران آمدند تا با ادامه فیلمبرداری بتوانند به زودی خود را برای پخش آماده کنند.

پیش از این حضور محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، کاظم سیاحی، اکبر زنجانپور، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، زهیر یاری، مینا وحید، امیر کاظمی، السا فیروزآذر و امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند به عنوان بازیگر در این سریال قطعی شده بود و قرار است در روزهای آینده بازیگران دیگری نیز به گروه ملحق شوند.

سریال جزیره، به قلم علی طالب آبادی است که منوچهر محمدی و امیر حسین حیدری تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: