کد خبر: ۸۹۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
تعداد بازدید: ۳۰۲
طی مراسمی با حضور رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک پارسیان به عنوان یاوران اشتغال و توانمند ساز کمیته امداد امام خمینی(ره) با اهدای لوح سپاس به کورش پرویزیان مدیرعامل این بانک تقدیر و تشکر شد.

تقدیر از بانک پارسیان به عنوان بانک یاور اشتغال و توانمند ساز کمیته امدادبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، این اقدام به منظور اقدامات موثر بانک پارسیان در اشتغالزایی و توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و ترویج فرهنگ اشتغال صورت گرفت.
گفتنی است؛ برنامه راهبردی بانک پارسیان توسعه عدالت اجتماعی، ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی نقش آفرینی در گسترش اشتغال پایدار، تحقق سیاست‌های اقتصادمقاومتی است و تسهیلات بانک پارسیان در عرصه های مختلف در همین راستا صورت می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: