کد خبر: ۸۹۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۰۸
بانک آینده پیرو مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و ابلاغ بانک مرکزی ج.ا.ایران نسبت به پرداخت تسهیلات به صاحبان این مشاغل در راستای عمل به مسئولیت‌اجتماعی خود و با هدف حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از ویروس کرونا، اقدام می‌کند.

پرداخت و امهال تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در بانک آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده پیرو مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و ابلاغ بانک مرکزی ج.ا.ایران نسبت به پرداخت تسهیلات به صاحبان این مشاغل در راستای عمل به مسئولیت‌اجتماعی خود و با هدف حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از ویروس کرونا، اقدام می‌کند.
بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت‌زمانی ثبت‌نام و پرداخت متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در حوزه‌های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان شهریورماه امسال تمدید می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: