کد خبر: ۸۹۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۳۴۱
معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بخش‌های مختلف شرکت ایران یاسا تایر و رابر، بازدید کرد.
معاون امور اقتصادی در بازدید از شرکت به گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "حجت‌ میرزائی" با حضور در محل شرکت ایران یاسا تایر و رابر- بزرگ‌ترین تولیدکنندۀ انواع تایر و تیوب موتورسیکلت، دوچرخه، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی سبک، فرقون، شلنگ آب و گاز کشور- امکانات این شرکت را بررسی کرد.
وی هدف از این بازدید را موفقیت‌های چشمگیر شرکت ایران یاسا تایر و رابر در سه سال گذشته با وجود شرایط ظالمانه تحریم‌ها عنوان کرد و با بیان اهمیت برنامه‌های بلندمدت برای این شرکت ها، تدوین برنامه بلندمدت و هدف‌گذاری‌های مشخص و راهگشا را ضروری دانست.
"ارسلان امتعلی"، مدیرعامل شرکت ایران یاسا تایر و رابر، نیز در این بازدید با اشاره به قدمت بیش از ۵۰ سال و سهم  ۷۰ درصدی محصولات این شرکت در بازار از نتیجه افتتاح فاز نخست پروژه توسعه تایرهای نسل دوم تیوبلس و تغییرات تکنولوژیکی، نوسازی و بازسازی ماشین‏ آلات مجموعه گزارشی ارائه کرد.
در این بازدید، ساختار، فعالیت‌ها، وضعیت و حوزه‌های کاری ایران یاسا به همراه دستاوردها،‌ توانمندی‌ها و فرآیند تولیدات و اقدامات اجرایی این شرکت در حوزه تولید محصولات جدید تشریح شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: