کد خبر: ۸۹۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
تعداد بازدید: ۲۹۰
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سفر به کردستان، از روند تکمیل بزرگترین مجموعه ورزشی تفریحی کارگران استان در سنندج بازدید کرد.

​پناه در کردستان تاکید کرد: گسترش امکانات رفاهی و تفریحی جامعه کارگریبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان،  غلامرضا پناه اقدامات صورت گرفته را در دو پروژه استراحتگاه و استخر این مجموعه کارگری رضایت بخش خواند و گفت: توسعه و گسترش امکانات رفاهی جامعه کارگران و کارفرمایان از برنامه های محوری وزارتخانه است.

پناه تاکید کرد: تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ها در نظر گرفته شده و با ارائه صورت وضعیت مالی از سوی پیمانکاران، مشکلی برای اختصاص اعتبارات وجود ندارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بازدید گفت: در قالب ماده ۵۶ و از محل تسهیلات بانک رفاه کارگران، ۱۲ میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات بانکی برای تکمیل استراحتگاه این مجموعه درنظر گرفته شد.
همچنین از محل اعتبارات بانک توسعه تعاون،۴ میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات برای تکمیل استخر سرپوشیده اختصاص یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: