کد خبر: ۸۹۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
تعداد بازدید: ۵۵۷
فرق است بین فرمانده ای که بگوید بروید با آن‌کسی که بگوید بیایید. در مورد اول، فرمانده عقب ایستاده و سپاهش را به‌پیش فرامی‌خواند اما در مورد دوم، فرمانده خود به دل میدان می‌زند؛ خطرات را به جان می‌خرد و پس از اطمینان‌بخشی به سپاهش، آنان را فرامی‌خواند.

فرمانده گفت بیاییدبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه رسالت ، فرق است بین فرمانده ای که بگوید بروید با آن‌کسی که بگوید بیایید. در مورد اول، فرمانده عقب ایستاده و سپاهش را به‌پیش فرامی‌خواند اما در مورد دوم، فرمانده خود به دل میدان می‌زند؛ خطرات را به جان می‌خرد و پس از اطمینان‌بخشی به سپاهش، آنان را فرامی‌خواند.
روز جمعه چهارم تیرماه ۱۴۰۰ شمسی، برای عالم علم، سیاست و بشریت جاودانه خواهد شد. دراین‌باره گفتنی‌هایی هست.
۱. مرجع بزرگ عالم تشیع، شخص اول جمهوری اسلامی ایران، رهبر و پیشوای بسیاری از آزادگان و اهالی مقاومت در پاسخ به درخواست و اصرار تزریق واکسن خارجی برای ایشان، ابراز عدم تمایل به استفاده از واکسن غیر ایرانی می‌کنند و منتظر می‌مانند تا واکسن ایرانی آماده شود تا این افتخار ملی را پاس بدارند و حضور ایران در جمع ۶ کشور تولیدکننده واکسن کرونا در جهان، رنگ و اعتبار دیگری بیابد.
در بیانات ایشان پس از تزریق دُز اول واکسن، عبارت جالبی ذکر شده است؛«باید به واکسن ایرانی احترام بگذاریم» عمق اعتقاد، باور  و قدردانی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی نسبت به توانمندی‌های داخلی بی‌نظیر است. هرچقدر شک و شبهه ناشی از سم‌پاشی‌های مکرر رسانه‌های معاند وجود داشت، با تزریق این واکسن به مقام معظم رهبری، بی‌اثر شد. با این اتفاق، عملا و رسما فرمانده به سپاهش و امام به امتش گفت بیایید؛ من آمده‌ام. حالا نوبت ماست که بگوییم ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده. 
۲. ایشان جزو معدود افرادی است که علی‌رغم عالی‌رتبه بودن مقام و جایگاهشان، برای اقناع افکار عمومی محلی از اعراب قائل‌اند. سیل شبهات توسط معاندان، منافقان و دشمنان این انقلاب هرروز تولید و منتشر می‌شود و در مقابل، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در برابر هر شبهه، پاسخی مستند و مستدل قرار می‌دهد تا از مواضع تهمت، احتراز کرده باشند و مبادا دلی لرزان شود. این امر را مقایسه کنید با برخی مسئولان که ذره‌ای برای افکار عمومی احترام و شأنی قائل نیستند و خود را ملزم به پاسخگویی و شفافیت نمی‌دانند.
رعایت نوبت واکسن، انتخاب نوع واکسن، تزریق واکسن مقابل دوربین و اعتمادبخشی به مردم، دستور انتشار اسناد و مقالات علمی مربوط به واکسن برای آگاهی دنیا از این کار بزرگ، اعلام موضع شفاف نسبت به تهیه و تزریق واکسن‌های خارجی برای مردم (با این مضمون که در صورت نیاز و کنار واکسن ایرانی، ایرادی ندارد) تکریم دانشمندان و دست‌اندرکاران تولید واکسن ایرانی و حمایت‌های همه‌جانبه ایشان از تولید ملی در قول و فعل، نشان از اهمیت دادن ایشان به امر مردمداری است.
۳. ایران در تقدیر الهی است که باید قوی شود و در طلوع خورشید ولایت عظمی یک قطعه مهم، اثرگذار و نقش‌آفرین باشد. شب و روز نشناختن رهبر انقلاب و برخی بیداردلان دیگر و فداکاری‌های آنان برای این است که ولو شده یک روز یا یک ساعت، فرج عمومی زودتر اتفاق افتد. یکی از مهم‌ترین ابعاد این‌همه اصرار بر تقویت داخلی و قدرت درون‌زا همین است. ما هم به‌قدر وسع خود مکلفیم در قوی‌تر شدن هر چه بیشتر ایران اسلامی بکوشیم تا نام‌مان در این جریده ثبت و ضبط شود، ان‌شاءالله‌.

مسعود پیرهادی 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: