کد خبر: ۸۹۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
تعداد بازدید: ۳۳۴
نشست خبری رئیس‌جمهور منتخب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با رسانه‌های داخلی و خارجی حاوی نکات و پیام‌های متعددی برای دوستان و دشمنان بود. پیام عزت، مخابره شد؛ دل دوستان، قرص و محکم و دل دشمنان بی‌قرار شد.

الخیر فی ما وقعبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه رسالت ، نشست خبری رئیس‌جمهور منتخب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با رسانه‌های داخلی و خارجی حاوی نکات و پیام‌های متعددی برای دوستان و دشمنان بود. پیام عزت، مخابره شد؛ دل دوستان، قرص و محکم و دل دشمنان بی‌قرار شد.
شاه‌بیت این نشست مفصل در سؤال و جواب بین خبرنگار «راپلی» روسیه و سید ابراهیم رئیسی متولد شد. وقتی‌که سؤال شد آیا بعد از لغو تحریم‌ها حاضر به ملاقات با رئیس‌جمهور آمریکا هستید یا نه؟ بی‌درنگ جواب شنید: «خیر».
پیش‌ازاین توییت ترامپ با پایان «نه مرسی» و «no» بایدن، مردم عزیز و غیور ایران را مکدر کرده بود. از همین روست که «خیر» گفتن امروز رئیسی، پر از خیروبرکت بود. رنگ عزت و طعم غرور داشت. نه به شیطان بود. نفی الهه‌های دروغین و ارباب متفرق بود. سیلی به کدخدای پوشالی بود. تخلیه بود که مقدمه تحلیه و تجلیه است. دفع ضرر بود که اولی است به جلب منفعت. دفع موش بود که باید پیش از جمع گندم بر آن اهتمام داشت و کوشید. ناامیدی از غیر بود که اگر محقق نشود، خدا به عزت و جلالش سوگند خورده امید فرد را ناامید کند.
خلاصه این پاسخ «خیر» پر از خیر بود و قطعا با این دست‌فرمان «الخیر فی ما وقع» و حتما مصداقی از کلام رهبر حکیم انقلاب است که این انتخاب برای مردم خیر خواهد داشت.
8 سال تلاش نافرجام برای یک بله گرفتن از شیطان، امروز ختم به خیر شد و مردم با حماسه 28 خرداد نشان دادند این کشور به فضل الهی و همت مسئولان انقلابی و خداباور عاقبت‌به‌خیر می‌شوند.
این «خیر» از منظر روابط بین‌الملل و دیپلماسی هم پر از حرف و نگاه بود؛ پیامی فراملی و حتی فرا منطقه‌ای داشت و تا قلب کاخ سفید نفوذ کرد. تشنگی برای دیدار و مذاکره باکسانی که مترصد اظهار عجز و ضعف‌اند جز طغیان آتش غضب و کینه دشمن ثمری ندارد؛ مسئله‌ای که بارها و بارها دلسوزانه و ناصحانه به تیم مذاکره‌کننده دولت دوازدهم گوشزد کردیم اما کارگر نشد که نشد.
​​​​​​​امروز مردم بیش از هر وقت دیگر، منتظر اظهارات حقیقتا عزتمندانه و البته حکیمانه‌اند. ایجاد امید مردم نسبت به حل مشکلات و گره نزدن بهبود اوضاع به مسائلی که اختیار آن در دست دشمن است، عاقلانه‌ترین راهبردی است که منتخب جدید مردم، هوشمندانه آن را اعلام کرد. پشت این «خیر»، خیر دنیا و آخرت نهفته است. رضایت خالق و مخلوق در نفی و تحقیر دشمن خدا و مردم است نه دست دراز کردن جلوی او. این شیوه هم به منش بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی نزدیک‌تر است که در وصیت‌نامه الهی خویش، آمریکا را جنایتکار بالذات دولتی خواند و هم تجربه نشان داده که به صلاح دنیای خودمان هم هست. پاسخ قاطع رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران، طلیعه فصل جدیدی از ایستادگی در برابر طواغیت و مستکبران عالم است.

مسعود پیرهادی

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: