کد خبر: ۸۹۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۹۳
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کارکنان دولت بدانند بدهی‌ها به آنها پرداخت می‌شود و نمی‌گذاریم دولت سیزدهم درگیر بدهی به بازنشستگان باشد.

نوبخت: برای دولت آینده دارایی‌هایی گذاشته‌ایم/ بدهی کارکنان دولت را می‌‌دهیمبه گزارش خبرداغ ، محمدباقر نوبخت بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان، اظهار داشت: کشور در یک محاصره تنگاتنگ و جدی اقتصادی قرار دارد، دشمنان ما تیم بزرگی هستند که به صورت لحظه‌ای ما را رصد می‌کنند اما ما با انسجام ملی مقابل دشمنان می‌ایستیم.

وی افزود: تا جایی که بتوانیم زانویی که می‌خواهد راه تنفس کشور را ببرد قطع می‌کنیم، ما نباید مقابل مردم از مشکلات بگوییم و باید با استواری پیش رویم. دشمنان این بار مصمم بودند که ملت ایران را از حرکت باز دارند و می‌خواستند فشار بیاورند تا مردم قیام کنند که خوشبختانه ناکام ماندند.

معاون رئیس جمهور درباره سفرهای هیئت دولت به استان گلستان گفت: در دو سفری که رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان داشتند، در دولت یازدهم 144 پروژه با اعتبار 955 میلیارد تومان تصویب شد اما 3 هزار و 104 میلیارد تومان پرداخت شد.

نوبخت افزود: در دولت دوازدهم هم برای 69 پروژه هزار و 682 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که هزار و 520 میلیارد تومان پرداخت شد.

وی ادامه داد: در سفر قبلی به استان گلستان 893 میلیارد تومان تعهد کردیم که برای 39 طرح و پروژه مصرف شود و امروز هزار و 340 میلیارد تومان پرداخت شده که یک و نیم برابر تعهد ماست.

نوبخت خاطرنشان کرد: در چهل روز باقی مانده عمر دولت مصمم به فعالیت بیشتر هستیم، کارکنان دولت بدانند بدهی به آنها پرداخت می‌شود و نمی گذاریم دولت سیزدهم درگیر بدهی به بازنشستگان باشد.

وی یاداور شد: طلب گندمکاران را پرداخت خواهیم کرد، همچنین از دستگاه‌های مختلف خواسته‌ایم مطالبات پیمانکارانی که برای دولت کار کردند را پرداخت کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: به دلیل کمبود منابع مجبور شدیم مقداری از اوراق مالی را به جای منابع نفتی خارج شده استفاده کنیم و حتی یک روز هم اجازه ندادیم پرداخت نشود و برای سال‌های اینده هم زمان بندی آن مشخص است.

نوبخت افزود: برای دولت آینده دارایی‌هایی گذاشته‌ایم، بسیاری از طرح‌هایی که افتتاح شد را به قیمت امروز محاسبه و منتشر می‌کنیم تا دارایی‌های سرمایه‌ای ما مشخص شود.

وی ادامه داد: باید کشور را در این شرایط اداره می‌کردیم و اکنون روی بسیاری از پروژه‌ها نظارت داریم تا پیش از اتمام دولت مورد بهره برداری قرار گیرند.

نوبخت در خصوص پروژه‌های مهم استان گلستان گفت: بیش از 900 میلیارد تومان برای علاج بخشی خلیج گرگان در نظر گرفته شده که قابل پرداخت است و انجام خواهد شد. زهکشی اراضی استان گلستان باید تکمیل شود که 150 میلیارد تومان نیازمند است و پیگیر آن خواهیم بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان گفت: به رغم خواست منفی و ناپاک دشمنان این نظام دهه‌ها پایدار بوده و عمر آن قرن‌ها ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: