کد خبر: ۸۹۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۴۳۸
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، مهمانسرا و بخش‌های بازسازی شده مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی را افتتاح کرد و گفت: اقدامات به عمل آمده عمر این مجموعه را افزایش می‌دهد تا کارگران و ساکنان مناطق جنوب تهران و کم برخوردار از آن بهره‌مند شوند.
شریعتمداری:ورزشگاه شهید معتمدی، قدیمی‌ترین مجموعه ورزشی، نماد ورزش کارگری استبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی،محمد شریعتمداری در این مراسم گفت: ورزشگاه شهید معتمدی، قدیمی‌ترین مجموعه ورزشی،بازسازی و به یک نمادی در ورزش کارگری تبدیل شده است.
شریعتمداری با قدردانی از کسانی که در بازسازی این مجموعه نقش داشته آمد تصریح کرد: ایجاد زمین چمن برای فوتبال، تهیه امکانات ورزشی، سالن های رزمی، کشتی، بازسازی تاسیسات قدیمی از جمله کارهایی بود که در این ورزشگاه انجام شد تا عمرش طولانی تر شود و بتواند درخدمت مردم این منطقه به ویژه کارگران که صاحب آن هستند، باشد.
شریعتمداری تصریح کرد: باید از تلاش های معاونت فرهنگی اجتماعی وزارتخانه، ریاست فدراسیون ورزش های کارگری و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی تشکر کنم که همت کردند و منابعی تخصیص دادند تا این ورزشگاه کارگری بازسازی شود و جوانان بتوانند از آن استفاده کنند.
شریعتمداری درباره اعزام تیم به مسابقات کرواسی گفت: حتما حمایت خواهیم کرد و صندوق هایی که متکلف کارگران هستند کمک می کنند تیم به مسابقات اعزام شود.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و حمایت از ورزش و تفریحات سالم، یک دستگاه اتوبوس به فدراسیون ورزشی نابینایان و کم‌بینایان اهدا کرد. 
عبدالحمید احمدی (معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان)، محمد دادکان (رئیس اسبق فدراسیون فوتبال)، بیژن خراسانی (پیشکسوتان اتومبیل رانی و نایب رئیس اسبق فدراسیون ورزش کارگری)، سید ضیاالدین شجاعی برهان (مشاور وزیر کار) و ابراهیم صادقی‌فر (معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت رفاه) در این مراسم حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: