کد خبر: ۸۹۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۳
مجموعه استخرهای کارگران در استان کرمانشاه با حضور پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد .

افتتاح مجموعه استخرهای کارگران در استان کرمانشاهبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، غلامرضا پناه معاون توسعه و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی کارگران در استان کرمانشاه گفت: پروژه ها و طرح های مجموعه های ورزش کارگری در استان‌ها تا یکسال گذشته حدود 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند اما با دستور و تاکید ویژه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در طی 6 ماه گذشته تکمیل و راه اندازی پروژه های مجموعه های ورزش کارگری سرعت گرفت . 

وی افزود : از امروز  کارگران می توانند به همراه خانواده از امکانات این مجموعه فرهنگی تفریحی برخوردار شوند،همچنین تلاش داریم در تمامی استان‌ها چنین مجموعه هایی را راه‌اندازی کنیم . 

پناه تصریح کرد : وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در دولت تدبیر و امید ۳۸ پروژه را در ۲۱ استان با اعتبارات جاری به بهره برداری رسانده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: