کد خبر: ۸۸۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
تعداد بازدید: ۱۷۹
جمهوری اسلامی ایران برای چهارمین دوره متوالی، به عضویت هیات مدیره سازمان بین الملی کار درآمد.

​ایران برای چهارمین دوره متوالی عضو هیات مدیره سازمان بین المللی کار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انتخابات هیات مدیره سازمان بین المللی کار برای دوره (2024-2021) در تاریخ 24 خرداد ماه برگزار شد و جمهوری اسلامی ایران برای چهارمین دوره متوالی و با رای کشورهای عضو این سازمان به عضویت هیات مدیره این سازمان بین‌المللی درآمد.

گفتنی است: هیات مدیره سازمان بین‌المللی کار 56 عضو دارد که برای دوره‌های چهارساله و با رای کشورهای عضو این سازمان انتخاب می‌شوند.

انتخابات هیات مدیره سازمان بین المللی کار برای دوره جدید باید سال ۲۰۲۰ برگزار می شد که به دلیل تعویق برگزاری کنفرانس بین المللی کار سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا به کنفرانس سال جاری موکول شد.

همچنین از منطقه آسیا و اقیانوسیه کشورهای دیگری که به عضویت هیات مدیره در آمدند شامل پاکستان، عراق، بنگلادش، استرالیا، کره، اندونزی، عربستان، عمان و لائوس هستند.

عضویت کشورمان در هیات مدیره سازمان بین المللی کار از حیث مشارکت در فرایندهای تصمیم سازی در این سازمان مهم بین المللی حایز اهمیت فراوان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: