کد خبر: ۸۸۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۳۷۹
لیگ دسته اول فوتبال کشور به روزهای حساس خود نزدیک شده و در هفته بیست و نهم شاهد رقابتهای مهمی در بالا و پایان جدول هستیم.

ازدو بازی حساس در صدر و قعر جدول تا رویاپردازی خیبر مقابل صدرنشینبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز با انجام ۹ بازی در یک روز پیگیری می‌شود و در این هفته شاهد دیدارهای حساسی در بالا و پایین جدول هستیم.

تیم صدرنشین هوادار در این هفته میزبان تیم خوب خیبر خرم آباد است که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و به خصوص در خانه پیروزی‌های پر گلی به دست آورده است. هوادار در صورتی صدرنشینی‌اش را در هفته جدید هم حفظ می‌کند که بادران در دیدار مهمی که در کرمان دارد، به پیروزی با تفاضل بیشتر از یک گل دست پیدا نکند.

بادران تیم دوم جدول در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته میهمان مس کرمان است که این دیدار را می‌توان حساس‌ترین بازی این هفته دانست. تیم‌های دوم و سوم که شانس صعود به صدر جدول را هم دارند، در این دیدار مهم مقابل هم صف آرایی می‌کنند. نارنجی پوشان تهران و کرمان در حالی در این دیدار حساس به مصاف هم می‌روند که نیم نگاهی هم به نتیجه دیدار هوادار و خیبر دارند؛ اگر خیبر موفق به متوقف کردن هوادار شود، این بازی حساسیت بیشتری پیدا می‌کند.

در یکی از بازی‌ها مهمی که در پایین جدول شاهد آن هستیم، نود در ارومیه از چوکا تالش پذیرایی می‌کند. جدا از حساسیت‌های جدولی، این دیدار از یک وجه دیگر هم حائز اهمیت و حساسیت است. علی لطیفی که تا چند هفته گذشته هدایت چوکا را بر عهده داشت، امروز باید مقابل این تیم روی نیمکت نود ارومیه بنشیند و مقابل تیم سابقش با هدایت فرشاد پیوس برود.

نتیجه این دیدار می‌تواند در سرنوشت نهایی دو تیم در پایان لیگ هم تاثیر گذار باشد و از این رو شاید نظارت‌های ویژه‌ای روی این بازی صورت گیرد، چون می‌توان گمانه زنی کرد که این بازی مستعد حواشی قابل توجهی باشد.

فجر سپاسی هم از جمله تیم‌های لیگ یکی است برای صعود به لیگ برتر امیدوار است و آنها هم می‌توانند این شانس را برای خود پررنگ‌تر نمایند. فجری‌ها در این هفته میزبان رایکا بابل هستند که شاید به دلیل جایگاه جدولی‌اش انگیزه چندان زیادی برای این بازی نداشته باشد.

اگر قرار باشد در صدر جدول تغییری ایجاد شود و هوادار آن را از دست بدهد، قطعاً یکی از ۳ تیم بادران، مس کرمان یا فجر سپاسی می‌توانند این جایگاه را تصاحب کنند.

برنامه بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال؛

دوشنبه ۲۴ خرداد

شهرداری آستارا - قشقایی شیراز؛ ساعت ۱۸
نود ارومیه - چوکا تالش ساعت؛ ۱۸:۱۵
گل ریحان البرز - آرمان گهر؛ ساعت ۱۸:۴۵
مس کرمان - بادران تهران؛ ساعت ۱۹:۱۰
فجر سپاسی - رایکا؛ ساعت ۱۹:۲۵
هوادار تهران - خیبر خرم آباد؛ ساعت ۱۹:۵۰
خوشه طلایی ساوه - ملوان؛ ساعت ۱۹:۵۰
شاهین شهرداری بوشهر - استقلال خوزستان؛ ساعت ۲۰:۳۵
استقلال ملاثانی - پارس جنوبی جم؛ ساعت ۲۰:۰

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: