کد خبر: ۸۸۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
تعداد بازدید: ۲۸۵
پیشکسوت تیم ملی گفت: کار بزرگی مقابل بحرین و عراق کردیم و طلسم آن‌ها را شکستیم.

لطیفی: تیم ملی به فلسفه فوتبالی خود برگشتبه گزراش خبرداغ به نقل از میزان: علی لطیفی در خصوص بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق اظهارداشت: ما همواره به پیروزی مقابل عراق حساسیت داریم و این بازی حیثیتی و چالش برانگیز است. این برد با اتحاد و غیرت بچه‌ها به دست آمد و به ما حس غرور ملی بخشید. کار بزرگی مقابل بحرین و عراق انجام دادیم و طلسم آنها را شکستیم. هم از برد خوشحالم هم از سبک بازی تیم ملی.

وی افزود: نکته مثبت این بازی‌ها تغییر فرم بازی تیم ملی بود. زمان کی روش سبک فوتبال ما کاملا دفاعی بود و فرقی نمی‌کرد مقابل اسپانیا و آرژانتین باشیم یا عراق و کره، همیشه با یک سبک و تاکتیک به میدان می‌رفتیم. اکنون تیم ملی شناور بازی می‌کند و در فاز حمله هم خیلی خوب عمل می‌کند. فلسفه فوتبال ما بر اساس خلاقیت‌های فردی و کار‌های ترکیبی بود که خوشبختانه داریم به همان مدل برمی گردیم. البته کی‌روش ساختار دفاعی تیم ملی را مستحکم کرد و او هم به نوعی تاثیر مهمی بر فوتبال ملی ما گذاشت.

پیشکسوت تیم ملی در رابطه با مرحله بعد انتخابی جام جهانی گفت: در مرحله بعد کار سخت‌تری داریم و با تیم‌های قلدر و قدرتمندی باید رقابت کنیم. دغدغه و هدف ما نباید صعود از مرحله اول انتخابی یا حتی صعود به جام جهانی باشد، ما تیمی عالی در اختیار داریم و در شرایطی که ۴، ۵ تیم از آسیا به جام جهانی می‌روند ما نباید به مشکل بخوریم و صعود به جام جهانی باید تبدیل به عادت شود. تیم ملی باید افق‌های دورتری را ببیند و به صعود از گروه خود در جام جهانی بیندیشد.

وی در خصوص گروه مناسب برای ایران عنوان کرد: به اعتقاد من با این سیدبندی بهترین حریفان برای ما این تیم‌ها هستند: کره قطعا نسبت به استرالیا حریف مناسب تری است و بازی مقابل این تیم را خوب بلدیم. بین عراق و عربستان قطعا عراق راحت‌تر از عربستان است. بین چین و امارات هم چین را انتخاب می‌کنم. عمان هم با وجود برانکو گزینه بهتری نسبت به سوریه است و ویتنام که می‌توانیم از نظر فیزیکی مقابل آنها برتری داشته باشیم. (ایران – کره جنوبی – عراق – چین – عمان – ویتنام)

سرمربی تیم ۹۰ ارومیه در خصوص اتفاقی که برای علی بشیری (مدافع راست این تیم) افتاد عنوان کرد: ما کاملا سوار بر بازی بودیم در همین حین بشیری کنار زمین اقدام به نوشیدن آب می‌کند که حلقه پلاستیکی دور بطری داخل گلوی او می‌رود و باعث گرفته شدن راه تنفس و کبودی چهره اش می‌شود. پزشک تیم چوکا (دکتر مرتضی معبودی) سریعا به کمک او رفته و با اقدام به موقع او را از مرگ نجات می‌دهد.

لطیفی در خصوص شانس بقا برای نماینده ارومیه گفت: همه تلاشمان را برای ماندن در لیگ یک می‌کنیم. روزی که خواستم به ۹۰ بیایم گفتند این تیم افتاده و بهتر است قبول نکنی، اما در چوکا هم در حد ماندن در لیگ یک از تیم بازی و نتیجه گرفتیم و در این تیم هم با بازیکنان بومی و جوان می‌خواهیم کار سخت را انجام دهیم و ان‌شاءلله نماینده خوب ارومیه در لیگ یک بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: