کد خبر: ۸۸۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
تعداد بازدید: ۱۷۳
عصر امروز انجام شد
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از نمایشگاه آثار شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی بازدید به عمل آورد.

بازدید دکتر مونسان از نمایشگاه شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی / رونمایی از ماکت ۲ کتاب و یک اثر نفیسبه‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان عصر امروز شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ با حضور در هشتی ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، از نمایشگاه آثار شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی که به مناسبت ۲۰ خرداد (روز جهانی صنایع‌دستی) برگزار شده است، بازدید کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در این بازدید با گرامی‌داشت ۲۰ خرداد روز جهانی صنایع‌دستی، بر حمایت‌های دولت تدبیر و امید از هنرهای سنتی و صنایع‌دستی تاکید کرد.

او در این بازدید طی گفت‌و‌گو با تعدادی از هنرمندان از نزدیک با فعالیت‌های آنان آشنا شد.

در این بازدید، ماکت دو کتاب مرتبط با هنر فرش‌بافی و نیز یک اثر نفیس که با استفاده از هنر ملیله زنجان ساخته شده بود، توسط دکتر مونسان رونمایی شد.

در این بازدید پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علیرضا ایزدی مدیرکل امور بین‌الملل و حوزه وزارتی، تعدادی از مدیران شهری و شهرداران و مسئولانی از شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی حضور داشتند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۲۲ الی ۲۶ خرداد ماه جاری از ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ به ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به آدرس خیابان آزادی، جنب بزرگراه یادگار امام مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: