کد خبر: ۸۸۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۹۲
پروانه معصومی گفت: این روزها در سریال تلویزیونی «درکنارپروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید که قرار است ماه محرم امسال از شبکه دو سیما روی آنتن برود، مشغول بازی هستم.
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه آرمان ملی: پروانه معصومی گفت: این روزها در سریال تلویزیونی «درکنارپروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید که قرار است ماه محرم امسال از شبکه دو سیما روی آنتن برود، مشغول بازی هستم.

با «در کنار پروانه‌ها» به تلویزیون بازمی‌گردم

این بازیگر ادامه داد: بالاخره بعداز یکسال‌ونیم احتیاط برای جلوگیری از ابتلا به کرونا و رعایت کامل و در خانه‌ماندن حالا با آگاهی نسبت به موقعیت و کنترل این بیماری در حد لازم، حضور در سریال تلویزیونی «درکنارپروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید که قرار است ماه محرم امسال از شبکه دو سیما روی آنتن برود را پذیرفته‌ام.

وی ابرازکرد: در مورد جزئیات سریال «درکنارپروانه‌ها» فعلا چیزی نمی‌گویم تا مردم خودشان با تماشای آن مضمون این مجموعه را درک کنند اما خوشبختانه می‌توانم بگویم لوکیشن اصلی این سریال نزدیک به محل زندگی من در منطقه صومعه‌سرا که شهری در نزدیکی رشت است بوده و برای همین خیالم از این بابت راحت است که در شرایط کرونایی لازم نیست بین محل زندگی‌ام با دیگر شهرها در تردد باشم.

معصومی به رعایت کلیه اصول بهداشتی در پشت صحنه سریال محرمی «درکنارپروانه‌ها» خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمام اصول بهداشتی در مجموعه «درکنارپروانه‌ها» رعایت می‌شود و تمامی گروه به‌جز بازیگران هر یک دو ماسک زخیم بر صورت دارند و گاهی دلم برای آنها می‌سوزد که چطور نفس می‌کشند اما از طرفی خیال ما بازیگران که به اجبار بدون‌ماسک مقابل دوربین ظاهر می‌شویم راحت است و فکر می‌کنم کار در چنین موقعیتی اشکالی نداشته باشد و می‌تواند به بقای کار یک بازیگر در این شرایط سخت کمک کند.

گفتنی است تصویربرداری سریال تلویزیونی «درکنارپروانه‌ها» که چندی پیش در تهران کلید خورده بود، در لاهیجان ادامه دارد و نزدیک به ۳۰ درصد از آن انجام شده است. این سریال برای ماه محرم و پخش از شبکه دو سیما آماده می‌شود. به‌تازگی برزو ارجمند مقابل دوربین داریوش یاری در این سریال رفته است.

در این سریال پروانه معصومی، برزو ارجمند، سامرند معروفی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، نگار عابدی، نسرین بابایی، شهین تسلیمی، وحید رحیمیان، النازاسماعیلی، مجید پتکی، کاوه سماک‌باشی، حسن سلیمانی، علی مجلسی، پارسا نوریانپور، فرناز زوفا، محمدرضا جعفری لفوت، کیان جعفری لفوت، ساجد یوسفی، محمدطا‌ها عاشری، محمدعلی صادق حسنی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: