کد خبر: ۸۸۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۴۲۱
شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با هدف کاهش مراجعه حضوری و رفاه مخاطبان و ارائه خدمات متنوع، واحد ارتباط با مشتریان (CRM) را راه اندازي کرد.

راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید نظری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش کاهش مراجعات، اطلاع رسانی مناسب و به موقع، ساده سازی و تسریع در پاسخگویی به مشتریان را از مهمترین رویکردهای این شرکت برای راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان عنوان کرد.

وی دریافت نظرات و پیشنهادات را از دیگر مزایای راه اندازی این سامانه در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برشمرد و اظهار داشت: علاقمندان به سرمایه گذاری می توانند برای دریافت تازه ترین اطلاعات در این خصوص، نام و نام خانوادگی خود را به شماره 10000764 پیامک کرده تا شماره تماس آنها در سامانه ارتباط با مشتریان ثبت شود.

نظری افزود: در طراحی سازوکار جدید، علاقمندان به شرکت در مزایده های اعلامی می توانند اسناد مربوطه را به صورت غیرحضوری از وبسایت http://idctender.kish.ir خریداری کنند.

گفتنی است مخاطبان برای اطلاع از سایر خدمات و فعالیتهای شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش می توانند به وب سایت IDC.KISH.IR مراجعه و یا از طريق تماس با شماره 44420903-076 اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: