کد خبر: ۸۸۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۲۰۱
کارشناس فوتبال بحرین گفت: باوجود باخت به ایران نباید اعتماد به سرمربی و بازیکنان بحرین را از دست بدهیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، «صدیق زوید» مربی و کارشناس فوتبال بحرین بعد از باخت تیم ملی این کشور مقابل ایران از هواداران بحرینی خواست که اعتمادشان را به سرمربی و بازیکنان از دست ندهند.

وی گفت: وقتی صحبت ما درباره ترکیب بحرین مقابل ایران است و سعی در سرزنش سرمربی داریم، پس باید او را در تمام مسابقاتی که از ابتدا در تیم بحرین حضور داشته، مقصر بدانیم. این سبک و روش سوزا است و نباید ارزش بازیکنان تیم ملی را دست کم بگیریم.

مربی و کارشناس فوتبال بحرین تاکید کرد: بله، بازیکنانی هستند که کمتر از حد انتظار ظاهر شدند اما نباید سوزا را به خاطر این موضوع مقصر بدانیم.

دلداری کارشناس بحرینی بعد از باخت به ایران/«سوزا» بازی‌خوانی نکرد
صدیق زوید

زوید با اشاره به سیستم بحرین در بازی با ایران تاکید کرد: در مورد روش بازی، مربی باید به جای سیستم ۳-۳-۴، از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده می‌کرد. این روش به بستن خط میانی با بازیکنان محوری به جای باز کردن آن به روی بازیکنان ایران کمک می‌کرد.

کارشناس بحرینی افزود: بازی‌خوانی سوزا در بین دو نیمه درست نبود اما برعکس مربی ایران موفق شد از این روزنه استفاده کند و دو گل بزند. این باعث شد سوزا تغییراتی را ایجاد کند که خیلی دیر به نظر می‌رسید.

زوید در پایان گفت: کاری که سوزا در تیم ملی بحرین انجام داده، خوب است. این اولین باخت سوزا با بحرین در مرحله پلی آف است. باخت در دنیای فوتبال وجود دارد و اشتباه محاسباتی برای همه مربیان امکانپذیر است. این بدان معنا نیست که سوزا مربی خوبی نیست. برعکس؛ ما اعتماد زیادی به مربی، کادر فنی و همه بازیکنان داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: