کد خبر: ۸۸۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
تعداد بازدید: ۲۲۵
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

عزیزی خادم: مقابل عراق به دور از غرور بازی می‌کنیم/ بازیکنان تیم ملی فوتبال یک دل شده اندبه گزارش خبرداغ ، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین اظهار داشت: خدا را شکر که روز گذشته مورد لطف الهی قرار گرفتیم. تیم ملی ایران با طلسم شکنی یک برد تاریخی به دست آورد تا هم مردم را خوشحال کنیم و هم تیم ملی در کورس صعود به مرحله بعد باقی بماند. تیم ملی اکنون یکدست، یک رنگ و یک دل است و تمامی کادر فدراسیون فوتبال و همه افرادی که در منامه حضور دارند تشنه و شیفته خوشحالی مردم هستند. آن چه اکنون در فدراسیون فوتبال وجود دارد تشنگی و شیفتگی برای رضایت افکار عمومی و خوشحالی مردم است.

او افزود: شادی مردم عزیز بهترین پاداش است. البته به ملی پوشان پاداش هم پرداخت کرده‌ایم و با وزیر محترم ورزش هم هماهنگ شده است تا وزیر ورزش هم اوایل هفته آینده پاداش جداگانه‌ای به ملی پوشان بدهد که اوایل هفته آینده به حساب ملی پوشان واریز خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه دو بازی با کامبوج و عراق چگونه خواهد بود، گفت: بازی با بحرین تمام شده و تمام تمرکز تیم ملی بر روی دو بازی بعدی و به خصوص مسابقه با تیم عراق است. سال‌ها است تیم ملی نتوانسته تیم عراق را شکست بدهد و اکنون تیم ملی به دور از غرور و با انسجام و تصمیم واحد می‌خواهد در آخرین مسابقه مقابل عراق هم شادی را به منزل تمام ایرانیان بیاورد.

باشگاه خبرنگاران جوان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: