کد خبر: ۸۸۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۳
بررسی‌ وضعیت بازار خرید و فروش حاکی از آن است که کمبود تعداد فایل‌های فروش، قدرت انتخاب را از متقاضیان خرید گرفته است. طی هفته‌های گذشته باعث‌شده متقاضیان خرید تنها پس از چند روز گشت و گذار در بازار، با فایل‌های تکراری مواجه شوند. نتیجه تحقیقات از علت افت تعداد فایل‌های فروش ملک نشان می‌دهد ۲ عامل نقش بسزایی در این موضوع داشته‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از دنیای اقتصاد : بررسی‌ وضعیت بازار خرید و فروش حاکی از آن است که کمبود تعداد فایل‌های فروش، قدرت انتخاب را از متقاضیان خرید گرفته است. طی هفته‌های گذشته باعث‌شده متقاضیان خرید تنها پس از چند روز گشت و گذار در بازار، با فایل‌های تکراری مواجه شوند. نتیجه تحقیقات از علت افت تعداد فایل‌های فروش ملک نشان می‌دهد ۲ عامل نقش بسزایی در این موضوع داشته‌اند.

تازه ترین قیمت آپارتمان در تهران/ تعداد فایل‌های فروش کاهش داشته

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: