کد خبر: ۸۸۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۲۳۸
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تمرکزمان را روی دیدار با پرسپولیس خواهیم گذاشت، گفت: مسئولیت شکست برابر ذوب آهن با من است و به خاطر آن از هواداران عذرخواهی می کنم.

مسئولیت شکست برابر ذوب‌آهن با من است/ روی پرسپولیس تمرکز می‎‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، فرهاد مجیدی در پایان دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: با اینکه تیم ما خسته بود، اما بازی خوبی مقابل ذوب آهن انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم. امروز روز بد فوتبال برای ما بود و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

وی افزود: در نیمه اول تنها موقعیت تیم ذوب آهن تبدیل به گل شد و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که نتوانستیم استفاده کنیم. به بازیکنانم خسته نباشید و به ذوب آهنی‌ها تبریک می‌گویم. تمام مشکلاتی که برای این بازی داشتیم مثل محرومیت شجاعیان و مصدومیت چند بازیکن، باعث شد با ترکیب متفاوت تری به میدان رفته و روی روند بازی تاثیر داشت. اما در عین حال با همه این موارد باز هم بازی خوبی انجام دادیم.

سرمربی استقلال گفت: با توجه به اینکه هفته بعد با پرسپولیس بازی داریم و شرایط جدول طوری است که با چند نتیجه می‌تواند شرایط تغییر کند، به قهرمانی امیدوار هستیم.

مجیدی در خصوص دربی بیان داشت: بازی با پرسپولیس همیشه برای هر دو تیم حساس است و امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران هر دو تیم از بازی لذت ببرند.

وی بیان داشت: به عنوان سرمربی استقلال قبل از این بازی به دربی فکر نمی‌کردم و تنها به پیروزی در این بازی فکر می‌کردم. اما مصدومیت چند بازیکن ما باعث شد با ترکیب متفاوت‌تری به میدان برویم. اما در مجموع خوب بودیم و تنها از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم.

سرمربی آبی پوشان گفت: فعلاً یک بازی حساس مقابل پرسپولیس داریم و تمرکزمان روی بازی بعدی است، از هواداران استقلال بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: