کد خبر: ۸۸۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید: ۱۸۵
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه سارق حرفه ای مغازه و کشف ۷ تخته فرش ابریشمی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در ناصر خسرو خبر داد .

سارقان فرش‌های ابریشمی دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا:سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح این خبر اظهارکرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه فرش فروشی در محله "یوسف آباد" ماموران انتظامی کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات فنی پلیسی سه سارق سابقه دار را در "ناصر خسرو" شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی هرسه سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی  با بیان اینکه در بازدید از مخفیگاه متهمان  ۷  تخته فرش شش متری ابریشمی مالباخته کشف شد، گفت: بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش فرش های کشف شده ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: متهمان پس از تکمیل تحقیقات پلیسی برای  سیر مراحل قضائی تحویل مراجع قضائی شدند.

 موقوفه ای در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده  تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را به‌سرعت به شماره تلفن فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: