کد خبر: ۸۸۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۲۳۸
ارتش:
ارتش با صدور بیانیه‌ای آورده است: مسئله فلسطین به مسئله و خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده و می‌رود تا بساط رژیم یاغی و سرکش منطقه همچون اربابانشان برچیده شود.

بساط رژیم یاغی و سرکش منطقه چون اربابانشان برچیده می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ارتش جمهوری اسلامی ایران، بمناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ»

روز جهانی قدس یادآور بلندای افق دید بیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است که در سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌منظور یادآوری مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام انزجار از آن رژم منحوس نام‌گذاری کرد، تا مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان یک‌صدا فریاد حمایت از مظلوم سر دهند و خواهان پایان جنایات جنایتکاران عالم و حامیان مدعی آنها باشند.

امروز بیش از هر دوران دیگری ثمره و نتیجه نهال کاشته شده توسط حضرت امام خمینی(ره) را در منطقه و در محور مقاومت می‌بینیم که ابرقدرت‌های جهان و دنباله‌روهای منطقه‌ای آنها توان نادیده گرفتن این قدرت و رهبری این محور، یعنی جمهوری اسلامی ایران را ندارند و می‌دانند که با این تدبیر و درایت، مسئله فلسطین به مسئله و خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده و می‌رود تا بساط رژیم یاغی و سرکش منطقه همچون اربابانشان برچیده شود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شهیدپرور ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان، همچون همیشه خود را مطیع اوامر فرمانده معظم کل قوا در اجرای هر گونه ماموریت و تکلیف و ادای وظیفه انقلابی خود می‌داند و از سیاست اصولی و کلان جمهوری اسلامی ایران بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «فلسطین از بحر تا نهر است و سرنوشت فلسطین را همه مردم اصلی سرزمین فلسطین رقم خواهند زد»، دفاع می‍کند و از آن ملت مظلوم تا رهایی کامل قدس شریف از چنگال ظالمان حمایت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: