کد خبر: ۸۸۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۱۹۷
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی میدانی و خودرویی برای روز قدس برپا نمی‌شود.وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس فراهم شد ولی با موج اخیر بیماری کرونا در کشور جمع‌بندی این شد که کار میدانی برای روز قدس انجام نشود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی میدانی و خودرویی روز قدس برپا نمی‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی میدانی و خودرویی برای روز قدس برپا نمی‌شود.

نصرت‌الله لطفی  اظهار داشت: دفاع از قدس و مردم مظلوم فلسطین وظیفه همه ملت‌های مسلمان است، مردم ایران اسلامی باید منادی و پرچم‌دار دفاع از فلسطین باشند و در عمل به وظیفه اعتقادی و دینی خود عمل کنند.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس فراهم شد ولی با موج اخیر بیماری کرونا در کشور جمع‌بندی این شد که کار میدانی برای روز قدس انجام نشود.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی میدانی و خودرویی برای روز قدس برپا نمی‌شود.

لطفی عنوان کرد: فلسطینی‌ها بدانند ملت ایران همواره پشتیبان آن‌ها هستند و دلگرم باشند، سال گذشته سران برخی از کشورهای عربی با اسرائیل ارتباط برقرار کردند و براین اساس بهره‌مندی از ظرفیت رسانه و فعالیت‌های فرهنگی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین مورد تأکید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برگزاری دومین کنگره بین‌المللی قدس شریف و نقش زنان در قدس و همچنین ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و شعار سراسری آزادی قدس نزدیک است ازجمله برنامه‌های مورد توجهی است که انجام‌شده است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امروز ما که مسئولین بهداشت با آن روبرو هستند موضوع عادی انگاری کرونا است و براین اساس مراسم روز قدس به‌صورت حضوری برگزار نمی‌شود و در این زمینه از ظرفیت رسانه و فضای مجازی باید بهره ببریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: