کد خبر: ۸۸۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۶۹
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در خصوص واکسن در بازار غیرقانونی هیچ گزارش رسمی نشنیده ایم و حتی مسئول فایزر هم اعلام کرده است که عرضه واکسن فایزر در بازار غیرقانونی وجود ندارد.

قاچاق و بازار سیاه واکسن کرونا صحت نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از صدا و سیما: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در خصوص واکسن در بازار غیرقانونی هیچ گزارش رسمی نشنیده ایم و حتی مسئول فایزر هم اعلام کرده است که عرضه واکسن فایزر در بازار غیرقانونی وجود ندارد.

آقای محمدرضا شانه ساز با اشاره به بازار سیاه واکسن کرونا و ماجرای فروش فایزر در کشور افزود: واکسن فایزر به دلیل شرایط دمایی خاص و زنجیره آن که تحویل دولت‌ها داده می‌شود و بخش خصوصی نتوانسته در این زمینه وارداتی داشته باشد حتی در رابطه با وجود واکسن در بازار ایران، مسؤول فایزر اعلام کرد که عرضه واکسن فایزر در بازار غیر ممکن است.

وی ادامه داد: به هر حال ما نیز از قبل اعلام کرده بودیم و طبق بازدید‌های میدانی این امر صحت ندارد و بازار سیاهی در خصوص واکسن فایزر در ایران نیست و بیشتر شبیه شایعه است و ما این موضوع را هیچوقت از یک کانال رسمی دریافت نکرده ایم و حتی همکاران ما نیز که بازار را رصد می‌کنند آن چیزی که به ما گزارش می‌کنند این است که هیچ کدام از دست اندرکاران وجود واکسن تقلبی و قاچاق را در بازار را تأیید نکرده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: