کد خبر: ۸۸۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۱۶۳
مدیرعامل استقلال پس از صعود این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پیامی منتشر کرد.

احمد مددی: صعود از گروه مرگ شایسته تیم بزرگ استقلال بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، احمد مددی مدیرعامل استقلال بعد از صعود آبی پوشان از گروه سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا پیامی منتشر کرد. در این پیام آمده است:

«صعود از گروه مرگ، شایسته تیم بزرگ استقلال و هواداران میلیونی‌اش بود. بنده به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ استقلال، پیروزی دلچسب استقلال برابر الشرطه و در ادامه صعود سزاوارانه این تیم به مرحله بعدی را به هواداران عزیزمان که در این مدت از تیم خودشان حمایت کردند و دعای خیرشان همراه تیم بود، تبریک می‌گویم.

همچنین لازم می‌دانم از زحمات کادر فنی استقلال به خصوص آقای مجیدی و البته بازیکنان سختکوش استقلال که با وجود خستگی زیاد، با تمام وجود در این بازی کار کردند تشکر ویژه داشته باشم و ان‌شاءالله این روند موفقیت آمیز ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: