کد خبر: ۸۸۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
تعداد بازدید: ۲۱۵
مدیر منطقه برق پاکدشت گفت: برخی از افراد سودجو با تعبیه دستگاه ماینر در پشت بام منازل، اقدام به استخراج بیت‌کوین می‌کنند که این امر مشکلات عدیده‌ای را در حوزه توزیع برق به همراه دارد.

استخراج بیت‌کوین در پشت‌بام خانه‌های پاکدشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدیر منطقه برق پاکدشت گفت: برخی از افراد سودجو با تعبیه دستگاه ماینر در پشت بام منازل، اقدام به استخراج بیت‌کوین می‌کنند که این امر مشکلات عدیده‌ای را در حوزه توزیع برق به همراه دارد.

حمیدرضا نادری روز چهارشنبه گفت: اکثرا افرادی که اقدام به استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) می‌کنند، دستگاه‌های ماینر را در کارگاه‌ها و یا محیط های بزرگ و صنعتی نگهداری کرده و نسبت به این اقدام مجرمانه مبادرت می‌ورزند.

وی افزود: در جدیدترین نوع استخراج بیت‌کوین که با هوشیاری عوامل منطقه برق پاکدشت و از روی کابل سه فاز غیرمجاز وارد شده به یک آپارتمان شناسایی شد، فردی در پشت بام منزل اقدام به استخراج بیت‌کوین می‌کرد.

مدیر منطقه برق پاکدشت گفت: این مزرعه استخراج ارز در پشت بام یک مجتمع چهار واحدی تعبیه شده بود که با هماهنگی مقام قضائی و انتظامی ۴ دستگاه ماینر کشف و توقیف شد.

نادری تصریح کرد: ارزش هر یک از دستگاه‌های ماینر ۳۰۰ میلیون ریال است که هر کدام ۱۵۰ آمپر برق مصرف می‌کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: