کد خبر: ۸۱۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۶۵
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.
کشف ۶۰ دستگاه استخراج بیت کوین در یک اتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، سرهنگ رضا اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، روز گذشته مأموران پلیس در ایستگاه بازرسی شهید موسوی در محور خروجی شهرستان دیلم به یک دستگاه اتوبوس، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی عنوان کرد: در بازرسی خودروی توقیفی، ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۲۲۰ هزار نخ انواع سیگار فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: