کد خبر: ۸۲۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۸۶۸
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۲۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کویین) در کرمانشاه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.
۲۰۰ دستگاه بیت‌کویین در کرمانشاه کشف شد
به گزارش خبرداغ  به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: به دنبال اطلاع کارآگاهان پلیس آگاهی از وجود ۲ مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرک صنعتی بیستون، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مزرعه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال شدند.


سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از این ۲ مزرعه، ۲۰۰ دستگاه بیت کویین غیرمجاز که ارزش آنها طبق نظر کارشناسان به ۱۲ میلیارد ریال می رسید کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه ، وی در پایان، مبارزه با مفاسد اقتصادی را از جمله مهمترین برنامه های پلیس استان کرمانشاه برشمرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: