کد خبر: ۸۸۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
تعداد بازدید: ۲۷۱
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم دوباره می تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند

منافی: وحید امیری، آچار فرانسه پرسپولیس استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: با جواد منافی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم بعد از پیروزی مقابل گوا و صعود به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

عملکرد پرسپولیس را در بازی های آسیایی چطور دیدید؟

خب پرسپولیس قدرتش را در این بازی ها نشان داد. بچه ها نمایش بسیار خوبی در این ٤ بازی داشتند و ثابت کردند یکسر و گردن از تمام تیم های غرب آسیا بالاتر هستند. به غیر از یکی دو تیم که عملکرد؛ نسبتا خوبی داشتند. من فکر نمی کنم تیم دیگری بتواند حریف این پرسپولیس شود. بازیکنان پرسپولیس هماهنگی بسیار خوبی دارند و هرکسی در ترکیب قرار می گیرد عملکرد خوبی به نمایش می گذارد.

از روی اجبار امیری در این رقابت ها در پست مدافع چپ به میدان رفت. عملکرد وحید را چطور دیدید؟

وحید آچار فرانسه پرسپولیس است و به نظرم در پست مدافع چپ عملکرد بسیار خوبی داشت. امیری با هوش بالایی که دارد به خوبی در حملات شرکت می کرد و زوج بسیار خوبی با ترابی در سمت چپ تشکیل دادند. وحید سطح فنی بالایی دارد و به نظرم یکی از بهترین های پرسپولیس در این تورنمنت بود.

بعد از انتقاداتی که از مهاجمان پرسپولیس می شد در دیدار مقابل گوا هم مغانلو و هم آل کثیر موفق به گلزنی شدند. نظرشما در این خصوص چیست؟

خب به نظرم در بازی های گذشته فشار زیادی روی شهریار مغانلو وجود داشت ولی در بازی های آسیایی شهریار با چندگلی که زد نشان داد چارچوب شناس خوبی است و قطعا در آینده هم می تواند به پرسپولیس کمک کند. عیسی هم من فکرمی کنم بعد از مدتی طولانی که دور بود کمی نیاز به زمان داشت تا آماده شود. در مجموع همینکه پای مهاجمان به گلزنی باز شد اتفاق خوبی بود. به نظرم با آماده شدن عیسی به لحاظ بدنی و هماهنگی اش با مغانلو مشکل پرسپولیس در خط حمله برطرف خواهد شد. در دیدار مقابل گوا هم دیدیم که هر دو بازیکن گل زدند و نمایش خوبی داشتند. در کنار این هانباید از کنار امید عالیشاه و احسان پهلوان بگذریم. نمایش امید و احسان در این رقابت ها خیلی خوب بود و کمک زیادی به خط حمله پرسپولیس کردند.

این پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد؟

پرسپولیس فصل قبل هم به فینال رسید ولی دست کادر فنی به خصوص در دیدار فینال کمی بسته بود. در این فصل خوشبختانه پرسپولیس نفرات خوبی دارد و تیم تقریبا کامل است. به نظرم پرسپولیس می تواند با ادامه این روند دوباره فینالیست شود و آرزو می کنم برخلاف دوره گذشته در این فصل جام قهرمانی به ما برسد که دور از دسترس نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: