کد خبر: ۸۸۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۹
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلات پرسپولیس زیاد است اما بازیکنان از بردن سیر نمی شوند.

پرسپولیس از بردن سیر نمی‌شود/ مدیران باشگاه به فکر دغدغه‌ها باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر وحید امیری در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و گوا هند در هفته چهارم رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: نصف بازی‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. می‌دانیم هدف خاصی که داریم چه چیزی هست.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس افزود: کاملا با برنامه پیش می‌رویم اما می‌دانیم هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و صعودمان از گروه قطعی نشده است. انشاالله صعود مقتدرانه داشته باشیم.

او درباره وضعیت پرسپولیس تاکید کرد: آقای گل محمدی گفت که تیم مشکلات زیادی دارد. مشکل اولی که داریم کار در شرایط سختی آب و هوایی فعلی هند است. بازی با گوا یک سورپرایز بود که آنها کیفیت بالای خوبی را در فوتبال خود نشان دادند.

امیری ادامه داد: به هر حال ما هم پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم روند موفق خودمان را طی کنیم. در چند سال گذشته کیفیت خودمان را در ایران و آسیا نشان داده ایم و می‌خواهیم موفقیت‌های خود را ادامه دهیم. امیدوارم مدیران باشگاه به فکر باشند تا تنها دغدغه ما در داخل زمین فوتبال باشد و تمام فکر ما برای موفقیت و آرامش در فوتبال باشد.

امیری تاکید کرد: در بازی اول که با الوحده داشتیم خودمان را توانستیم خیلی خوب با شرایط آب و هوایی هند وفق دهیم. شخصیت پرسپولیس به بردن عادت کرده است و از بردن سیر نمی‌شویم. خیلی زود خسته نمی‌شویم و تمام تلاش خود را می‌کنیم با حداکثر امتیازات و با اقتدار کامل موفق شویم. باید روحیه شجاعانه و پیروزی طلبی را حفظ کنیم تا مثل دو بازی که به فینال آسیا رفتیم باز هم موفق شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: