کد خبر: ۸۸۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۳۲۶
عملکرد بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل گوا هند پیغام ویژه ای را برای سرمربی این تیم به همراه داشت اما این پرسش را هم مطرح می‌کند که آنها خوب بودند یا خوش شانس؟

پیام دیدار با «گوا» برای گل‌محمدیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت شب گذشته خود مقابل گوا هند به قاطع‌ترین پیروزی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا رسید. شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به پیروزی چهار بر صفر مقابل این تیم رسیدند که از بازیکنان نیمکت نشین خود نظیر: بوژیدار رادوشوویچ، مهدی شیری، محمد شریفی و علی شجاعی استفاده کردند.

این تیم در حالی به پیروزی پرگل مقابل نماینده هند در این رقابت‌ها رسید که سیدجلال حسینی کاپیتان و مدافع این تیم در نیمه دوم جای خود را به کمال کامیابی نیا داد تا او نیز فرصت استراحت کردن پیدا کند.

عملکرد استثنایی نیمکت‌نشینان پرسپولیس سبب شد تا آنها پیغام ویٰژه خود را به یحیی گل محمدی مخابره کنند تا ضمن هشدار به او بابت بازی گرفتن صحیح از ذخیره‌ها به سرمربی پرسپولیس اطمینان خاطر دهند تا او ترسی بابت نبودن اصلی‌ها در فشرده‌ترین تقویم فصل جاری فوتبالی خود نداشته باشد. بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس در دیدار مقابل گوا هند آمارهای فردی جداگانه‌ای را مقابل اسم خود رقم زدند تا در بین بهترین‌های تیمشان قرار بگیرند.

محمد شریفی که برای نخستین بار در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت دقت پاس ۹۷ درصدی داشت. او در ۲۰ دقیقه پایانی نیز به خطر دفاعی پرسپولیس رفت تا اجازه ندهد هندی‌ها خطری را روی دروازه رادو ایجاد کنند.

کمال کامیابی نیا نیز که به عنوان نیمکت نشین وارد میدان شده بود باز هم گلزنی کرد تا نشان دهد همچنان برای موفقیت در این تیم عطش دارد.

علی شجاعی نیز ۹ بار نفوذ موفق به خط دفاعی گوا داشت تا جناح چپ پرسپولیس را در غیاب سعید آقایی بیمه کند. بازیکنانی که حالا می‌توانند با اعتماد به نفس بیشتری تیمشان را برای موفقیت در آسیا و رؤیای قهرمانی در این مسابقات همراهی کنند.

البته نمایشی که تیم هندی در دیدار با پرسپولیس داشت این پرسش را مطرح می کند که آیا بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس خوب بودند یا این که خوش بودند در دیداری به میدان رفتند که تیم روبرو نمایش خوبی نداشت و فوتبالی به مراتب پایین تر از سطح آسیا ارائه کرد.

شاید اگر این نیمکت نشینان در دیداری مانند بازی با الوحده یا حتی الریان به میدان می رفتند نمی توانستند چنین نمایشی داشته باشند و چه بسا عملکرد ضعیفی را هم از خود به جای می گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: