کد خبر: ۸۸۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۳۴
بدنبال قهرمانی بارسلونا در جام حذفی اسپانیا، رییس این باشگاه اسپانیایی تا اندازه زیادی نسبت به تداوم حضور «لیونل مسی» در نیوکمپ ابراز اطمینان کرد.

اطمینان خاطر لاپورتا به هواداران بابت ماندن مسیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: بدنبال قهرمانی بارسلونا در جام حذفی اسپانیا، رییس این باشگاه اسپانیایی تا اندازه زیادی نسبت به تداوم حضور «لیونل مسی» در نیوکمپ ابراز اطمینان کرد.

«خوان لاپورتا» که به‌تازگی به عنوان رییس باشگاه بارسلونا انتخاب شده است، در پیروزی شب گذشته (شنبه) آبی اناری ها برابر اتلتیک بیلبائو در فینال کوپادل‌ری، از جایگاه ویژه شاهد پیروزی چهار بر صفر کاتالان‌ها و دبل لیونل مسی بود.

 

وی پس از قهرمانی بارسا اظهار داشت: لئو بهترین بازیکن جهان است و وابستگی زیادی به این باشگاه دارد. متقاعد شده‌ام که او قصد ماندن دارد و ما نیز هر کاری در توان داشته باشیم برای ماندن او انجام خواهیم داد.

لاپورتا در ادامه گفت: امروز دیدیم که تیمی فوق العاده دور تا دور او را گرفته‌اند و فوتبال بسیار زیبایی به نمایش گذاشتند.

کوپادل‌ری نخستین جامی است که لاپورتا بعد از به دست گرفتن سکان هدایت بارسا به همراه این تیم کسب کرده و همچنین نخستین جام کاتالان‌ها در دو سال اخیر محسوب می‌شود.

رییس بارسا ادامه داد: به معنای واقعی می‌خواهیم به روزهای درو کردن جام‌ها برگردیم و کارمان را شروع کرده‌ایم. فینالی فوق العاده‌ برابر تیمی فوق العاده بود. بازیکنان به این جام نیاز داشتند. برای آنها، کادر فنی و هواداران خوشحالم. امیدوارم این اولین جام کوپا در عصر مملو از جام‌های کوپا باشد.

باوجود موفقیت «رونالد کومان» در نیم فصل دوم، آینده مرد هلندی روی نیمکت بارسا در هاله‌ای از ابهام بوده و لاپورتا در این باره نیز تاکید کرد: کومان و مجموعه تیم کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و این باعث خوشحالی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: