کد خبر: ۸۸۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۱۹۵
هافبک میانی تیم استقلال با تاثیرگذاری مستقیم روی ۴ گل، ارزشمندترین بازیکن استقلال در فاز تهاجمی است.

اسماعیلی ارزشمندترین بازیکن استقلال در فاز حملهبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، با سپری شدن شب دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال با ۲ پیروزی برابر الاهلی و الشرطه در صدر جدول گروه سوم ایستاد تا شانس بیشتری نسبت به سایر هم گروهی‌های خود برای صعود داشته باشد.

در این ۲ بازی آبی پوشان جمعاً ۸ بار دروازه دو حریف خود را باز کردند که سهم محمد نادری، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی هر کدام ۲ گل بود.

در این میان فرشید اسماعیلی که یکی از بازیکنان شاخص استقلال در عربستان است، با ۲ گل و ۲ پاس گل، ارزشمندترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی است. هافبک شماره ۸ آبی‌ها به تنهایی روی نیمی از گلهای این تیم تاثیر مستقیم داشته است.

بعد از اسماعیلی، یک اعجوبه به اسم مهدی قایدی با ۲ گل و یک پاس گل در جای بعدی قرار می‌گیرد و دومین بازیکن ارزشمند آبی پوشان در فاز تهاجمی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: