کد خبر: ۸۸۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۶
بازیکن ایرانی‌الاصل تیم الریان قطر معتقد است که شاگردان یحیی گل‌محمدی شایسته غلبه بر تیمش بوده‌اند.

اعتراف بازیکن الریان به قدرت پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، علی فریدون درباره شکست ۳ بر یک الریان قطر مقابل پرسپولیس ایران اظهار داشت: ما بد نبودیم و بازی ایده‌آلی در نیمه اول ارائه کردیم اما نتوانستیم از فرصت های خود استفاده کنیم. با حریفی سرسخت و قدرتمند روبرو بودیم که نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان بود. فکر می‌کنم پرسپولیس شایسته پیروزی بود.

بازیکن ایرانی - کویتی تیم الریان که در دقیقه ۶۶ مسابقه وارد زمین شد، در ادامه بیان کرد: در نیمه دوم عقب‌نشینی کردیم و تحت تأثیر شرایط آب و هوایی و نیز روزه بازیکنان در ماه رمضان قرار گرفتیم، البته این‌ها توجیهی برای شکست نیست. هنوز برای صعود به مرحله حذفی شانس داریم و بازی‌های زیادی پیش رو داریم. باید بیشترین امتیازات را جمع کنیم تا به هدف خود برسیم و به یک‌هشتم نهایی صعود کنیم.

۲۵۶

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: