کد خبر: ۸۸۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید: ۲۱۹
تیم فوتبال پرسپولیس باید بدون دو بازیکن کرونایی خود بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را ادامه دهد.

کرونایی ها در مرحله گروهی برای یحیی بازی نمی‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس طبق تصمیم کمیته مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا راهی کشور هند شد تا بازی‌های خود در گروه E را بطور متمرکز در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن برگزار کند.

کاروان این تیم در حالی در شهر گوا هند به سر می‌برد که فرشاد فرجی و سعید آقایی به دلیل ابتلاء به کرونا نتوانستند سرخپوشان را در این سفر همراهی کنند.

فرجی دوازدهم فروردین ماه با پاسخ مثبت تست کرونای خود روبرو شد تا قرنطینه دو هفته‌ای را پشت سر بگذارد.

مدافع پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده بود سه شنبه هفته گذشته بار دیگر تست کرونا داد اما پاسخ تست او بار دیگر مثبت شد تا وی همچنان نتواند به هند سفر کند.

این بازیکن که قرار بود ظرف امروز و فردا به کشور هند سفر کند تا به تیمش در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان کمک کند در تهران ماندنی شد تا احتمال حضورش در جمع سرخپوشان کمتر از همیشه شود.

فرجی قرار است این هفته بار دیگر تست کرونا بدهد و در صورت منفی شدن آن مجوز حضور در جمع بازیکنان پرسپولیس را دریافت کرده و به کشور هند سفر کند.

سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس نیز همچنان در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و او نیز قطعاً تا ششم اردیبهشت ماه نمی‌تواند برای سرخپوشان بازی کند.

این در حالی است که بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا که از ۲۵ فروردین ماه سال جاری آغاز شده است تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد و تیم‌ها سپس به کشورهای خود باز می‌گردند تا رقابت‌های داخلی را از سر بگیرند.

بنابراین یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چاره‌ای جز استفاده از نیروهای فعلی خود در ترکیب این تیم ندارد و باید با چالش کمبود بازیکن در خط دفاعی روبرو شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: