کد خبر: ۸۸۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۳۳۹
تیم استقلال در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد الاهلی عربستان را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد که این بهترین عملکرد یک تیم در روز اول بود.

بهترین‌های استقلال مقابل الاهلی/ عملکرد خوب یک مدافع کناریبه گزراش خبرداغ به نقل از مهر ، آبی پوشان تهران در اولین روز از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه پر گل ۵ بر ۲ میزبان گروه سوم الاهلی را شکست دادند که این بهترین عملکرد در بین همه تیم‌های غرب آسیا در شب اول رقابت‌ها بود. آبی‌ها در حالی این نتیجه را به دست آوردند که در همه آمارهای ثبت شده بازی هم برتری محسوسی نسبت به حریف عربستانی خود داشتند.

در این بازی مسعود ریگی هافبک میانی آبی پوشان که یکی از بهترین‌های این تیم در دو فصل اخیر است، با ۷۶ پاس، بیشترین تعداد پاس را ثبت کرد و بعد از او  عارف غلامی با ۵۳، وریا غفوری با ۵۰ سیاوش یزدانی با ۴۷ و محمد نادری با ۴۰ پاس در رده‌های بعدی قرار دارند.

مسعود ریگی به همراه محمد نادری با ۹۵ درصد دقت در ارسال پاس دقیق‌ترین بازیکنان استقلال شدند؛ سیاوش یزدانی با ۹۴ و سعید مهری با ۹۲ درصد دقت، دیگر بازیکنان دقیق این تیم شدند.

سیاوش یزدانی که در این بازی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت به همراه محمد نادری که زننده یکی از گل‌های این تیم بود، ۵ بار به سمت دروازه تیم عربستانی ضربه زدند و شوت‌زن ترین بازیکنان این تیم شدند. عارف غلامی، فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی نیز ۴ بار در این بازی اقدام به شوت زنی کردند.

آبی پوشان در این بازی در مجموع ۲۱ شوت داشتند و شوت زن ترین تیم هفته اول شدند. همچنین آنها با ۶ شوت داخل چارچوب، بیشترین تعداد ضربه به داخل چارچوب را هم در این مسابقات به نام خود ثبت کردند.

۱۳ شوت از ۲۱ شوت آبی پوشان از داخل محوطه جریمه و ۸ شوت آنها از خارج از محوطه جریمه زده شد. ۵ بار هم شوت بازیکنان استقلال توسط بازیکنان الاهلی بلاک شد. همچنین شاگردان مجیدی مقابل الاهلی ۸ بار صاحب ضربه کرنر شدند که از این حیث هم بالاتر از سایر تیم‌های غرب آسیا قرار گرفتند.

استقلال در دومین شب این رقابت‌ها به مصاف الشرطه عراق می‌رود که این دیدار از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۳۰ فروردین در جده برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: