کد خبر: ۸۸۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۳۵
ترامپ بایدن را متهم کرد که علیه شرکت داروسازی و واکسن جانسون اند جانسون توطئه کرده است.

ترامپ، بایدن را به توطئه متهم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از جماران: به نقل از دیلی میل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی این کشور را به «توطئه» و تبانی با شرکت داروسازی«فایرز» برای متوقف کردن توزیع واکسن ضد کرونای شرکت«جانسون اند جانسون» به دلایل سیاسی متهم کرد.

ترامپ بیانیه مشترک اداره غذا و داروی آمریکا و مرکز مبارزه و پیشگیری از بیماری این کشور درباره واکسن«جانسون اند جانسون» درباره تعلیق استفاده از واکسن این شرکت را «به دلایل پیشگیرانه» دارای «اهداف سیاسی» دانست یا به دلیل اینکه اداره غذا و داروی آمریکا از شرکت فایرز خوش اش می آید.

وی افزود: این بیانیه دلیلی بر این است که اداره غذا و داروی آمریکا با فایرز کار می کند و این اداره دو روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 موافقت خود را با واکسن اش اعلام کرد...آنها مرا دوست ندارند زیرا من به شدت آنها را هل می دادم».

ترامپ تأکید کرد اگر تلاش های وی نبود شرکت های دارو سازی و فناوری حیاتی آمریکا تا 3 الی 5 سال دیگر واکسن درست نمی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: