کد خبر: ۸۸۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۲۹۸
مشاور امور زنان و خانواده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از برگزاری مجمع عمومی موسس انجمن زنان شاغل این وزارتخانه خبر داد.
مجمع عمومی موسس انجمن زنان شاغل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی "وحیده نگین" گفت: به دنبال دستور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تاسیس انجمن زنان شاغل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با نظارت معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری معاونت روابط کار و مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و با توجه به استقبال بانوان شاغل در واحدهای ستادی و استانی وزارتخانه، مقرر شد مجمع عمومی موسس 31 فروردین برگزار شود.
وی افزود: در این نشست، تصویب اساسنامه پیشنهادی، انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن، انتخاب بازرسین انجمن و  نحوه اطلاع رسانی های آتی بررسی می شود.
نگین گفت: اساسنامه پیشنهادی و شرایط نامزدی مندرج در اساسنامه در سامانه یادگیری الکترونیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://el.mcls.gov.ir  در بخش دوره های تخصصی معاونت فرهنگی اجتماعی وجود دارد.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور زنان و خانواده  خاطر نشان کرد: افرادی که تمایل دارند به عنوان هیئت مدیره یا بازرس در این انجمن همکاری داشته باشند، با مطالعه دقیق شرایط نسبت به اعلام نامزدی و ارسال رزومه  خود حداکثر تا ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 25 فروردین از طریق سامانه یاد شده اقدام کنند.
وی افزود: نحوه برگزاری انتخابات به صورت غیرحضوری خواهد بود که شرایط آن در اطلاعیه ها خواهد آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: