کد خبر: ۸۸۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
تعداد بازدید: ۳۱۳
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تاکید بر اینکه «مهم‌ترین تصمیم در زمینه معلولیت از کار انداختن ماشین تولید آسیب است» گفت: اگر غربالگری‌های ژنتیکی را در کشور باب کنیم می‌توانیم از ۵۰ درصد معلولیت‌ها جلوگیری کنیم.

شریعتمداری در گفت ‌و گو با سالنامه اعتماد: غربالگری‌های ژنتیکی از ۵۰ درصد معلولیت‌ها جلوگیری می کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی، شریعتمداری در گفت‌وگو با سالنامه اعتماد افزود : اینکه در کشور هفت میلیون نفر داشته باشیم که دارای بیمه نباشند فاجعه است.

وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی گفت : ثبت‌نام حدود ۸۵۰ هزار نفر بیکار اجباری در دوران کرونا برای کشور ما رقم قابل ملاحظه‌ای است.وی تصریح کرد : حدود ۶ میلیون نفر در کشور دفترچه دوگانه داشتند، هم دفترچه خدمات درمانی و هم دفترچه خدمات اجتماعی.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو اعلام کرد : همه مردم ایران می‌توانند فعالیت‌های شستا را در قالب ترازنامه‌های شستا و شرکت‌های تحت پوشش آن ببینند.

شریعتمداری اشاره کرد : برای صیانت از دارایی‌های صندوق‌ها برای اینکه به حیاط خلوت دولت‌ها تبدیل نشوند به شفافیت احتیاج داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: