کد خبر: ۸۸۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۳۳۱
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانک ها نباید پرداخت تسهیلات را به تاخیر بیاندازند و با توجه به این که منابع تسهیلات اشتغال روستایی خارج از منابع داخلی بانک ها است باید از اعمال رفتار سلیقه ای یا اخذ وثایق بالاتر از مبلغ پیش بینی شده در قانون بپرهیزند.

منصوری در اردبیل: بانک ها از اعمال رفتار سلیقه ای یا اخذ وثایق بالاتر از مبلغ قانونی بپرهیزندبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، عیسی منصوری در نشست کارگروه تخصصی اشتغال گفت: با توجه به افزایش نرخ قیمت ها پیشنهاد افزایش نرخ سرانه اشتغال به مبلغ 200 تا 250 میلیون تومان داده شده و به زودی عملایتی می شود.

وی افزود: طی نشست و صحبت های انجام شده با مدیران بانکی کشور، با برگشت منابع بازگشتی از پرداخت اقساط تسهیلات اشتغال روستایی به چرخه تولید در پرداخت تسهیلات اشتغالزا موافقت شده است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: منابع مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات موردنیاز طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان اردبیل توسط صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون تامین و پرداخت می‌شود.

منصوری تصریح کرد: استان اردبیل یک نمونه موفق اجرای موثر طرح های حمایت از ایجاد، تثبیت اشتغال و جذب به موقع تسهیلات در کشور است.

وی تاکید کرد: تحرک بخشی و حمایت از ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار یکی از اهداف طرح های اشتغال این وزارتخانه است که با راستی آزمایی، اثربخشی و اشتغال خالص ایجاد شده در این خصوص مشخص خواهد شد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کمیته نظارت بر طرح های اشتغال روستایی با انسجام بیشتر باید از انجام هرگونه رفتار سلیقه ای در اعطای تسهیلات جلوگیری کنند.

منصوری گفت: با همکاری صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون منابع لازم جهت پرداخت تسهیلات به طرح های سرمایه گذاری در استان اردبیل تامین خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: