کد خبر: ۸۸۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۱۶۴
نشست مشترک جعفری معاون بهره برداری و بازرگانی راه آهن جمهوری اسلامی ایران با رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور رحمت نژاد مدیرکل راه آهن استان یزد و جمعی از معاونین و مدیران این مجموعه برگزار شد.

راه آهن شریک تجاری برای شرکت سنگ آهن استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، این نشست به منظور افزایش بهره وری و رفع مشکلات موجود برگزار شد که پس از بررسی پیشنهادات، اقدامات صورت گرفته در دو طرح کوتاه مدت و بلندمدت برنامه‌ریزی و پیشنهادات به شرکت سنگ آهن ابلاغ شد که پس از دستور هیئت مدیره تعیین خواهد شد .

همچنین بررسی آمار و عملکرد حمل ریلی شرکت سنگ آهن مرکزی در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاد اصلاح خطوط ریلی راه آهن خط اتصال ایستگاه فرآوری،گندله سه چاهون به ایستگاه چغارت و ایستگاه فرآوری و گندله به ایستگاه بیشه در داده شد.

رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن معرفی راه آهن به عنوان یک شرکت تجاری ، افزود: انتظار می رود در آینده نیز این نقش ایفا شود و در بحث قیمت گذاری ها و حمل و نقل ریلی که به صرفه می باشد و جلوگیری از آسیب به محیط زیست می کند، همچنان راه آهن به شرکت سنگ آهن کمک کند.

وی پیرامون اصلاح خطوط ریلی راه آهن در خط اتصال ایستگاه های شرکت سنگ آهن بیان کرد: باید تیم مشاور حضور یابد و تمامی جوانب را مورد بررسی قرار دهد تا راهکاری مناسبت ارائه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: