کد خبر: ۸۸۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۲۹۳۲
نوبخت گفت: بر اساس قولی که در زمینه آغاز مرحله بعدی همسان سازی به بازنشستگان دادیم پرداخت انجام و در سال ۱۴۰۰ هم در جهت همسان سازی حقوق‌ها این روند ادامه خواهد یافت.

اعلام نوبخت درباره برنامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در مردادماه کاری را برای همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی و در مهرماه هم برای بازنشستگان کشوری و لشگری انجام دادیم.

 

نوبخت با اشاره به اینکه صندوق تامین اجتماعی خارج از دولت و دو صندوق دیگر در داخل دولت هستند گفت: با توجه به تفاوتی که در پرداخت‌های این دو مجموعه صندوق رخ داد، بعد از اینکه متوجه شدیم به یک توافقی رسیدیم و به بازنشستگان تامین اجتماعی هم قول دادیم که در اسفندماه این مرحله دوم همسان سازی را آغاز می‌کنیم. به همین جهت، مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از اعضای این صندوق واریز شد.

بیشتر بخوانید: 

سامانه ملی املاک برای کنترل قیمت مسکن راه‌اندازی شد/ الزام مردم به ثبت اطلاعات واحد مسکونی در سامانه از ۱۹ فروردین

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۰ هم باز رقم‌هایی در جهت همسان سازی حقوق‌های این عزیزان اضافه خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: