کد خبر: ۸۸۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۶
شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سوم و چهارم فروردین ماه آماده خدمت رسانی به مشتریان و مراجعان هستند.

شعب کشیک نوروز 1400 بانک تجارت در خدمت مشتریانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، در ایام تعطیلات نوروز 1400 تعداد 102 شعبه بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ سوم و چهارم فروردین 1400 از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

برای مشاهده لیست شعب کشیک بانک تجارت می‌توانید به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 تماس بگیرید.

در روزهای تعطیلات نوروز تمامی دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت در سراسر کشور به صورت 24 ساعته به مشتریان و مراجعین سرویس خواهند داد.

مشتریان همچنین می‌توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود در ایام تعطیلات نوروز را از طریق درگاه‌های غیرحضوری همچون همراه بانک و اینترنت بانک تجارت دریافت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: