کد خبر: ۸۸۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۴
بیانیه شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی در آستانه ۲۲ اسفند:
شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی در آستانه ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، بـا صدور بیانیه ای اعلام کرد: شهـدا حامیـان معنـوی انقـلاب و نظـام مقـدس جمهـوری اسـلامی هستند.

شهـدا حامیـان معنـوی انقـلاب و نظـام مقـدس جمهـوری اسـلامی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در بیانیه شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خداوند بر ارواح طیبۀ شهیدان والامقامی که با برگزیدن زیباترین راه وصال به معبود و معشوق ازلی، علاوه بر نجات دنیا از چنگال پلید دیوان و ناپاکان ، نشان سرفرازی و زندگی ابدی در آستان جانان را برای خود به ارمغان آورده و لذت حیات دنیوی را فدای استقامت در سبیل آزادی و آزادگی نمودند.

گلستان پر بار انقلاب اسلامی ایران با خون پاک شهیدان گلگون کفنی معطر شده است که گوشه گوشۀ این سرزمین را به نعمت امنیت و آرامش آراسته وبا گذر از خواسته های دنیوی ، نام مبارک خود را بر تارک تاریخ برای همیشه ماندگار و جاودان ساخته اند.

در چهل و سومین سال پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی ، همچنان عمل به فرموده مقام معظم رهبری«مدظله العالی» در زنده نگه داشتن نام شهدا و تبیین نقش شهادت طلبی در تسریع پیروزی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، راهبرد حیاتی در مسیر رسیدن به جامعه آرمانی و تشکیل تمدن بزرگ اسلامی می باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن ادای احترام به ساحت آسمانی تمامی شهیدان و ایثارگران سرافراز ایران اسلامی به عنوان حامیان معنوی انقلاب به ویژه سرباز جان برکف ولایت و سردار دل ها ، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت ، فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» را به محضر مقتدای عظیم الشأن امت اسلام و خانواده‌های معزز شهدا ، ایثارگران و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک گفته و توفیق خدمتگزاری به خانوادۀ شهدا را به عنوان بازوان نیرومند و ثابت قدم انقلاب اسلامی و یاوران صادق و همیشگی مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی ، برای تمامی مسئولان نظام جمهوری اسلامی مسألت می نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: