کد خبر: ۸۸۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۳۱۶
این روزها کسادی بازار خودرو این سوال را ایجاد می کند که آیا کاهش قیمت خودرو در سال جدید ادامه خواهد داشت؟ این موضوع تا حد زیادی به وضعیت عرضه خودروسازان و نوسان نرخ ارز بستگی دارد.

قیمت خودرو در سال جدید کاهش می یابد؟/ جدیدترین نرخ‌های بازاربه گزارش خبرداغ بازار خودرو در حالی روزهای نسبتا آرام و کم مشتری را سپری می کند که ایجاد اطمینان نسبت به این بازار برای خریداران و فروشندگان نیازمند برنامه ریزی دقیق در خصوص میزان تولید و عرضه خودروسازان است.

در حال حاضر با کاهش نوسانات نرخ ارز، خریداران زیادی در بازار خودرو دست نگه داشته اند و منتظر تاثیر بیشتر این اتفاق بر بازار خودرو هستند که باید دید سیاست های ارزی کشور به چه سمتی در حرکت خواهد بود و تاثیر بعدی آن بر خرید و فروش خودرو چیست؟ در عین حال، اثر تورم سال بعد بر بازار خودرو نیز باید مشخص شود و در این میان آنچه اهمیت زیادی دارد افزایش عرضه خودروسازان است تا به حجم بیشتری از تقاضاها پاسخ مثبت داده شود. همچنین باید دید قیمت کارخانه ای خودروسازان تغییری می کند یا خیر؟

در این خصوص نعمت الله کاشانی نسب، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو درباره آخرین وضعیت بازار خودرو گفت: قیمت خودرو از هفته گذشته بدون تغییر بوده و اگر هم نوسانی وجود داشته، بین یک تا 2 میلیون تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: