کد خبر: ۸۸۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۱۶۴
با اعلام یک روزنامه قطری، فدراسیون فوتبال قطر برای گرفتن میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اقدام نکرده است.

AFC: به اندازه کافی برای میزبانی لیگ قهرمانان پیشنهاد داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، روزنامه «استاد الدوحه» قطر خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور درخواستی برای گرفتن میزبانی مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نداده است. این روزنامه نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید می‌کند که تعداد کافی از کشورها برای میزبانی گروه‌های پنج گانه در غرب که از ۱۴ تا ۳۰ آوریل برگزار می‌شود، درخواست داده‌اند.»

استاد الدوحه همچنین اعلام کرد در صورتی که لیگ قهرمانان آسیا به تعویق بیافتد، لیگ ستارگان و جام حذفی قطر در تاریخ ۳۰ آوریل به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار است به صورت متمرکز از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شود. طبق اعلام کنفدراسیون آسیا، بازی‌های هر گروه به میزبانی یکی از کشورهای همان گروه برگزار خواهد شد.

ایران، عربستان و امارات از جمله کشورهایی هستند که گفته می‌شود به دنبال گرفتن میزبانی لیگ قهرمانان هستند.

روز گذشته باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد میزبانی دیدار پلی آف لیگ قهرمانان و دیدار با العین امارات، به ایران رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: